- Nära-döden-upplevelse

Sitter och tittar på Wallander, var paus för nyheterna nyss så jag passade på att ta en dusch. Trodde seriöst att jag skulle dö. Kliver in i duschen och ser i ögonvrån hur någonting rör sig i ena hörnet (typ 2 dm ifrån mig!!) och kollar och ser en sjukt stor spindel. Springer ut ur duschen för att hitta något mordvapen, men måste ju samtidigt tänka på att det ska vara tillräckligt långt också då jag inte vågar komma nära. Så tar duschslangen och sprutar vatten för fullt, tills han nästan är dränkt och sen så tog jag en balsamflaska. Detaljrik jag är, men jag var livrädd trodde nästan jag skulle börja grina. Men vad skulle det hjälpa? Inte direkt någon som skulle komma och rädda mig.



Då jag inte hade som första tanke att hämta kameran så fick jag googla fram en bild. Och tror det var en sån här eller en liknande i alla fall. Kollade inte så noga.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback