- Ny design

Sitter fortfarande med Mandy i telefonen. Hon håller på med min design så ska bli spännande att se hur det kommer bli när det är färdigt. Tråkigt nog så har jag typ inte en enda bild på mig själv, så det får komma dit senare när jag fixat det. Känner inte för att lägga ut en nytagen bild när jag sitter i arbetskläder, rufsigt hår och utkletat smink. Men känner heller inte för att fixa mig nu så att jag kanske fastnar på bilden.

Har ändå lovat farmor att hon ska få ett nytaget kort på mig och syrran så det ska väl också fixas så då kan jag ju fixa lite bilder på bara mig samtidigt. Kan ju vara kul att ha typ ett kort på mig också..haha

Tänkte hinna med att duscha idag också, eller igår eller vad man ska säga..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback