- Resa ragg

Blev en sväng till syrran och Gabbe efter jobbet, innan jag åkte hem för att avsluta kvällen tillsammans med Julius. Skulle vara snäll och ge honom lite vispad grädde. Så la en klick på golvet och nu är han livrädd för den, vet inte vad han håller på med. Men han kollar på den, reser ragg och gömmer sig bakom soffan. Och nu har han gjort det tre fyra gånger.
Imorgon ska jag försöka (hoppas på att någon kan komma hit och hjälpa mig!!) ta stygnet på Julius som han fick efter kastreringen, får se hur det går. Tror inte det är så svårt.

Är jättehungrig men orkar inte laga mat så får se vad som händer och sker. Först ska jag kolla vem som åker ut ur Let's dance.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback