- Saknar våra dagar, kvällar & nätter.

Filmen är slut och duschen är avklarad. Han även med ett långt samtal med Axa. Kom in på ämnet löshår och det gör ju mig inte ett dugg sugen på att skaffa eller (?) jo. Men ska vänta tills mars har vi kommit överrens om, eller har för mig att det var mars. Ska låta mitt hår växa till sig lite först så det inte blir en allt för markant skillnad mellan mitt eget hår och löshåret. Sen ska jag bestämma mig vilken färg det ska vara också. det enda jag vet med säkerhet är att det inte blir blont för det har jag lovat Axa att det inte ska vara, sen så vägrar hon blondera mitt hår eftersom att jag vanligtvis färgar håret mörkt och veckan efter så påbörjas blonderingarna för då har jag ångrat mig och vad jag har förståt så mår tydligen inte håret så bra av det . haha
Även fast jag trivs bäst i att vara BLOND och ha LÅÅÅÅNGT hår. Ändå sitter jag här med kort brun/rött hår. Inte för att det är fult, men jag passar inte i kort hår och sen så måste man kämpa med att platta håret vareviga dag och det är inte min starka sida. Färgen älskar jag men ska däremot inte ha den när jag har löshår. Har några små planer om vad jag ska ha för färg men det ska jag tänka igenom någon månad till och sen ska det diskuteras med Alexandra om vad hon tycker och tänker för hon brukar komma med bra ideér som för det mesta får ett väldigt bra resultat.

Var jättelänge sedan jag träffade Axa, känns som evigheter sedan vi satt i Ullfors (på den tiden hon och Tobbe bodde här.) och pratade oss igenom kvällarna och nätterna. När vi tröttnade och inte hade något mer vettigt att säga varandra och när vi inte ville sjunga singstar längre då väckte vi Tobbe som hade sovit några timmar för att tvinga honom att skjutsa hem mig. Saknar våra dagar, saknar Alexandra!

Ska i alla fall försöka ta mig tid att åka och hälsa på henne och Ronja på salongen på torsdag. Bara det att det är så mycket som alltid ska hinnas med att göras när jag är ledig. Och även fast jag gör det så ska man göra samma sak igen veckan efter och veckan efter det och efter det osv osv. Men nu ska jag verkligen ta tummen ur ...... och åka dit. En bra början i alla fall. Sen så är jag ju ledig hela helgen (lördag och söndag!) så då kanske man också ska försöka hitta på något.

Känner för en lugn och skön helg framför tvn. Men nej! ska hitta på något vet bara inte vad. Alla vill umgås den här helgen (populär som man är. haha) så får välja och vraka. Mormor står i alla fall på första platsen på söndagen för då fyller hon år. Mer än så är inte bestämt.

Men nu ska jag och Julius gå och sova. Hörs i morgon god natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback