- Solen lyser, himlen är blå!

God morgon!
Jobba idag med, hela veckan ska jag jobba. Känns inte bra att det är en hel vecka kvar. Inte för att jag harr planer på att hitta på något annat men skulle vilja  vara ledig en dag så man får lite ny kraft. Blåser storm ute, men det gör ingenting. Vaknade av att jag fick solen i ögonen. Och det här ska väl vara första gången som jag inte blir irriterad över det. Eftersom att man inte ser solen varje dag så var det ganska skönt.

Katterna är helt vilda och ska vara ute, dom som aldrig brukar vilja gå ut. Så det är ju positivt att dom gör av med sin energi ute istället för inne då dom har en tendens att riva ner allting i fönstrena och på bordet.

Ska göra lite nödvändiga saker innan jobbet. så hörs i kväll i stället.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback