- Solen lyser idag igen

God morgon!
Maten igår blev kanon, var länge sedan jag åt något så gott. riktigt stolt över mig själv. haha
Pappa svek och kom inte. Men det är väl förståligt då han har ryggskott och hade för ont för att komma. Istället så åt jag och mamma sen gick vi till Farmor och hälsade på en stund.

Solen lyser ute och det är så härligt. Tråkigt att jobba hela dagen bara. Har chans att vistas ute i solen i en timme till ungefär men sen så ska man vara "instängd" ända fram till minst klockan åtta ikväll. Hoppas på att dagen går fort bara så det inte blir massa dötid som man sitter och räknar minuter på. Jag hatar att jobba på fredagar...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback