- Spontaninköp - igen!

Blev till att jobba idag, men endast i typ 35 minuter. haha. Åkte dit och började dagen i väntan på ny arbetskraft. Och han kom så jag åkte till mamma och pappa för att äta frukost och sen vidare till Uppsala och Ikea med Gabbe, för att köpa ett nytt soffbord. Fanns det? Nej det var slutsålt och det fanns inget annat som jag fastnade för heller. Finns ett jättejättefint bord som jag verkligen vill ha men det finns inte i vitt och jag vill ha ett vitt och det stör mig då Ikea alltid har allting i vitt men inte just det som jag verkligen vill ha.

Så det blev inget av med det och inget annat heller för varken min eller Gabbes del. Så vi åkte vidare till Jysk där Gabbe skulle ha två stolar som hon dessutom köpte. Sen blev det Media Markt och så hittade jag en tv. Aldrig fel tänkte jag och slog till. Så nu har man ny tv istället. Så nu är det bara att fortsätta spara och så kommer det med tiden bli som jag vill ha.

Dom hade jättefina barbord på Jysk (men som vanligt inte i rätt färg, vill ju fortfarande ha vitt..) som var jättebilliga. Ett bord och två stolar för 2500 kronor och sen fanns det ett annat och fint men inte lika fina stolar men det kostade 1500 kronor för ett bord och två stolar. Älskar när det är billigt... :)



Inte bästa bilden kanske, men det är en bild i alla fall :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback