- Tappade huvudet

God morgon, eller vad man ska kalla del. Vaknade vid åtta av att katterna rensade fönstret i köket. Hade två porslinsänglar, en bröt vingen för nån månad sen och den andra tappade huvudet i morse - otur! Så det var bara att kliva upp och försöka rädda sakerna som var kvar. Och det lyckades jag med för det var inget annat som gick sönder, tror jag! Inte vad jag hittat i alla fall.

Gick ut och rökte och såg att snön har smält bort ganska bra inatt vilket fick mig på mycket bättre humör, jag hatar snö! Blev väldigt glad när jag såg att jag inte behöver skotta fram bilen och skrapa rutor osv. Bara hoppas på att det håller i sig, men det kan jag ju inte tänka mig eftersom att det bara är januari ännu. Hinner nog bli en massa mera snö innan den här vintern är över. Äsch får se man kan ju alltid hoppas.

Nu ska jag göra mig klar så jag kan åka och jobba igen. Mindre roligt!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback