- Tillbakaflyttad

Har tillbringat kvällen med sällskap av rasmmus, Gabbe och syrran. Var sjukt hungrig så övertalade dom (var inte så värst svårt!) att åka och hämta mat någonstans. Blev Filé oscar för min del. vet inte varför för jag blir lika irriterad varje gång, för att dom inte har fläskfilé på den fast det står att det är det. Eller inte irriterad, för det är ganska gott i alla fall men jag anser inte att det priset som dom tar är värt maten. Men men får skylla mig själv eftersom att jag gör samma misstag varenda gång.

I alla fall som kom syrran och Gabbe hit igår eller dom flyttade hit igår. Till mamma och pappa. Dom var och kollade på lägenhet idag så nu ska dom väl flytta vidare (inom Tierps kommun den här gången..) inom en snar framtid.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback