- Träningsvärk av att stå upp. Då är det illa.

Går inget bra för mig och mitt bloggande. Skrev ett inlägg när jag kom hem från jobbet men glömde publicera haha. Sen så försvann det när jag kom hem efter att ha varit och tittat på Rasmus och syrran när dom åkte skridskor.

Har i alla fall haft världens problem idag. Det började inatt när Julius puttade ner min telefon i golvet och började leka med den och sen i morse när jag skulle skriva ett meddelande så såg jag att det inte fanns något Å,Ä och Ö. Tänkte inte så mycket på det. Men när jag lite senare skulle skriva meddelande så blev det med kinestecken (eller efter att syrran fixat det fick jag reda på att det var japanska.) och det är ju inte så lätt att göra sig förståd på japanska i Sverige när man i stort sett bara kan det svenska språket. Men syrran fixade det som sagt och nu är det som vanligt igen.

Imorgon ska jag försöka lägga upp alla bilder som jag sagt, för nu är sladden återfunnen orkar bara inte nu.

ska även hjälpa syrran och Gabbe och flytta imorgon eller bära kartonger och möbler kan jag ju tänka mig. Störande att dom ska bo på översta våningen typ tre trappor (LÅÅÅÅNGA trappor..) för det finns ingen hiss. Hade känts mer lockande att hjälpa till om det funnits en hiss.. Lat (eller bekväm kanske man ska säga!) som man är.

Fick ju fan träningsvärk av att jobba idag. Eller det kanske bara är så att jag är galet trött i benen efter att ha varit uppe och gått i tio timmar (har endast suttit tjugo minuter och der var när jag åt mat.

Meningslöst inlägg, men var ju tvungen sen så ville jag skriva också., Men nu blir det sängen. Längtar redan.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback