- Vad händer?

Dålig uppdatering idag, på grund av jobbet och att jag lyckades försova mig i morse. han med allt utom att sitta vid datan så tur var väl det i alla fall.

Morgondagen är oplanerad eller egentligen inte det finns två alternativ - det första är att jobba !! Det andra är att åka till Ikea med Gabbe och fira pappa som fyller år på tisdag. Inte för att det kommer bli så skoj då han ligger på soffan med ryggskott eller något annat som gör att han inte kan resa på sig.

Men det är ju inget val som jag väljer, eller jo jag kan välja att jobba men det vill jag inte. Får reda på i morgonbitti om jag ska jobba eller inte. Störande att man inte kan göra något idag på grund av att man inte vet vad som händer imorgon. aja det är sånt som kallas livet.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback