- Vaknade i onödan.

Gick upp tidigt i morse, halv åtta för att vara exakt (och ja, det är tidigt för mig. Väldigt tidigt!!). I alla fall så ställde jag klockan för att jag skulle ringa veterinären. Och inte ett dugg irriterande att få höra att dom är lediga till på måndag och att det går bra att prata in på telefonsvararen för att få en tid till nästa vecka. Ännu mer irriterande att jag jobbar sju av sju möjliga dagar nästa vecka och inte har möjligheten att åka dit nästa vecka. Och det är anledningen till att jag vill åka den här veckan. Bara försöka övertala mamma att åka istället.

Så nu har jag alltså gått upp tidigt helt i onödan. Fast egentligen spelar det ingen roll för jag är inge trött, i alla fall inte för stunden.

Så ska väl försöka ta tillvara på dagen med att städa som jag gör varenda gång jag är ledig. Alltid lika roligt, men det är ju något som man måste göra. Får se hur det går. Om jag tar mig ork till att börja.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback