- Vår- & sommarnytt till garderoben

Skulle beställa nya arbetströjor, och kunde inte låta bli att kolla runt om det fanns något annat roligt till våren/sommaren. Och nu är jag en aning fattigare. Men det fanns sjukt mycket fint. Får se när jag får hem det om det är något att ha, när man beställer kläder så har det ju en tendens att se mycket bättre ut på bilden i katalogen/internet än vad det gör i verkligheten - bara vänta och se .

Fick reda på idag att det blir en massa extra arbete den här månaden. Trodde att det bara var den här veckan som jag skulle jobba alla dagar. men fick reda på att jag blir ledig på tisdag och onsdag sen blir det åtta dagar (åttio timmar.) i rad igen. Får se om jag orkar. Finns en massa annat som jag också skulle behöva göra. Åka till veterinären med katten t.ex. Men det behövs ju jämt så det var ju ingen nyhet och det är ju inte jättebråttom så det får vänta till nästa vecka. Om inte mamma vill vara snäll och ställa upp.

Nu blir det en dusch och sen blir det sängen för min del.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback