- Min Ceasar..



Tror jag har bestämt mig (är 90% säker). har pratat med alla som jag måste prata med och fått okej från alla håll. Inte världens lättaste att bestämma sig för något som egentligen inte alls handlar om mig. Men det är mina känslor som sätter stopp för det hela. Han mår mycket bättre i någon annan värld där. Istället för här.

Största problem är att han inte mår dåligt (eller vad vet jag?) han visar det i vilket fall inte för mig. Men samtidigt så vet jag att han inte är frisk efter alla dessa "fynd" som jag hittar dagligen.

Varför måste det vara så här för? ÅÅh blir galen av att vänta, men samtidigt så vill jag vänta. Har inget val egentligen det vet jag innerst inne, men ändå så drar jag ut på det! Sätta punkt och må bra av tanken att det blir bättre för alla parter!

Kommentarer
Postat av: r

2011-01-15 @ 20:50:28
Postat av: Ronja

Stackare, vad jobbigt :(

Finns här om det e nåt . PUSS

Postat av: L

Tack så mycket !! :)

2011-01-15 @ 23:09:06
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback