- Varför gjorde jag så?

Ingen bra dag, har varit vaken hela natten. Kom hem vid tre (halv tre eller nått....) och hade i planerna att springa till sängen för att hinna sova så mycket som möjligt. Men katterna hade andra planer så tillslut tröttnade jag, och kastade ut dom. Somnar till och då hör jag att mobilen dör, så måste ju fixa den för har jag inget batteri så ringer inte alarmet. Men den vägrade fungera så istället så bröt jag av laddaren i telefonen :/ Inte likt mig, men nu är det gjort i alla fall och så springer jag runt här hemma i panik över att jag inte har någon klocka, så har fått starta bilen för att jag ska kunna kolla klockan.

Verkligen min dag.

Men Bryan Adams, var jävligt bra så det är ju något positivt iaf.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback