- Dammsuga var det jag skulle göra..

Känner hur duktig jag har varit även fast jag har fastnat nu som vanligt. Har i alla fall tvättat fönster, tvättat all tvätt, plus filtar och allting annat. Dammat hela lägenheten och torkat av dörrar, väggar och alla andra ställen som behövdes. Och nu har jag fastnat... som vanligt när det kommer till dammsugningen. Men jag ska ta tag i saken och göra det färdigt.

Ska till Camilla och grilla lite om en stund och efter det ska syrra komma hit och hjälpa mig att sätta upp två hyllor . Resten av kvällen ska jag spendera framför tvn. Blev ju sent igår/inatt. Kom hem vid tre eller nått så jag är ju skapligt trött idag.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback