- Jag ville inte åka hem, men tur var väl att jag gjorde det!

Smart som man är så kom jag på när jag var påväg hem att jag nog hade glömt datorn ute. Och rätt hade jag, den stod så fint på bordet utomhus. Jävla underligt att det inte har regnat, med min otur så blev jag nästan chockad över att den stod kvar helt orörd och att den fungerade som den brukar.

Har i alla fall varit en sväng och umgåtts i Kyrkbyn med massa folk (orkar inte räkna upp alla.!) låter som att det var sjukt mycket folk men det var typ tio personer. Hade roligt också för en gång skull. Och det stör mig något fruktansvärt att jag måste hem och sova för att ens orka öppna ögonen i morgon. Jag ville vara kvar - för jag hade roligt!

Inte ofta jag är/blir sugen på att festa men idag var en sånn dag. Även fast jag hade lika roligt nykter. Men jag ville inte åka hem.

Ryggvärken börjar släppa i alla fall och jorden gick inte under den här gången heller. Kan det blir en bättre dag?? haha

Nu väntar sängen, ska faktiskt bli skönt även fast jag inte vill vakna i morgon.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback