- Japp så är det.

Snäll som man är så tillåter jag att Mandy får stanna kvar här hos mig tills Micke ska komma och hämta henne. Normalt sett så hade jag antingen kastat ut henne eller skjutsat hem henne för mer än en timme sen. Men inte idag, kompis som man är!

Jag är i alla fall sjukt trött och vill för allt i världen bädda ner mig i min mjuka säng och släcka alla lampor och bara sova. För i morgon då ska jag vakna tidigt för att följa med mamma på lampjakt. Hon har en tendens att alltid åka in till stan och helst vara där en timme innan dom öppnar.

Men äsch ska fortsätta ge Mandy lite "vinkar" om att hon nog ska åka hem snart. haha snäll som man är.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback