- Just kidding..

Ingenting händer, vilket jag är ganska glad över. Sitter hemma i min ensamhet efter en varm dusch och ska snart lägga mig i sängen och kolla i taket eller sätta mig i soffan och kolla på något dåligt skit.

Blev en grillning med Mandy och Micke idag och sen så har det inte hänt så mycket mer. Men det gör ingenting, underbart med sånna här dagar ibland. och speciellt efter att Mandy glömde sin telefon här igår och alarmet började ringa på den vid fem eller något i morse och jag inte kunde somna om efteråt. Så man är ju ganska trött också så det är faktiskt sjukt underbart att sitta här hemma och veta att det jobbigaste man har framför sig är vägen till sängen som kanske är femton steg.

Gårdagen var det jobb först hela dagen lång, tills jag var i stort sett helt slut. Kände mest för att åka hem och sova. Men eftersom att Sofie skulle åka till Turkiet idag så skulle vi (Jag & Mandy) ta avsked av henne hemma hos Maddis. Så det var bara att hämta mandy direkt när jag slutade, hem och byta om för att sedan åka vidare direkt.



Allt var som vanligt, alla drack utom jag! Haha tråkig som man är - men till mitt försvar så kan jag ju meddela att det var party här hemma förra helgen och då drack jag :) Alla fall så spelade vi spel, pratade massa meningslös goja och lyssna på musik. Fick mig några rejäla skrattanfall av alla korkade människor som var där :)

Sofie fick en lapp av Mandy som hon var tvungen att ta med sig till Turkiet (Hon fick även ett inramat fotografi på Mandy.. Det fick jag och Maddis också..)..


Tog bilderna från Sofies Fb, men vad hon inte vill visa är vad det står på baksidan av lappen - JUST KIDDING!!!

Äsch långt inlägg, mycket meningslöst skit som kom med men nu blir det en cigg sen väntar sängen för i morgon bär det av till Rättvik på marknad - god natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback