- Signe den elaka

Sitter och stör mig på allting och katten rev mig på läppen.
Har städat hela lägenheten och dammsugit och torkat golvet (duktiga jag!) och katten hänger i benet.
En sväng till Valbo, Gävle, City Gross med Mandy och Micke (insåg precis att jag måste ha glömt en grej kvar eller nått, för den är försvunnen (som jag handlade alltså, blev två paranteser mitt i allting!!)) och katten hänger i gardinen..

Jag vill inte ha min katt för tillfället, rinner blod från läppen, sönderrivna fötter och ben. Och min snälla Julius (den andra katten..) är blöt på magen för att Signe den elaka snuttar. Inte för att jag förstår vad hon får ut av att snutta på honom, bakom framtassarna. haha

Äsch börja leta försvunna saker kanske.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback