Längtar och saknar

Nu har jag jobbat åtta dagar i rad, vilket är ungefär 80 timmar. Har 11 dagar kvar (110 timmar) innan jag får en ledig dag:/

Saknar allt, saknar att bara vara hemma och göra det man själv vill, saknar att få sova tills man vaknar av sig själv, saknar alla underbara vänner som jag inte hinner med för tillfället, saknar att vara ledig, saknar mitt liv helt enkelt!!

Men den 5 december då är jag ledig (hoppas jag iaf!) och då ska jag först och främst sova bort hela dagen! Sen ska det julpyntas!! Ååh jag längtar t.o.m. Till julen och det är inte likt mig..

Har ju Julius och Signe som sällskap i alla fall:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback