Vill bara skrika

Mina problem är mina problem och skulle jag vilja prata eller ha hjälp med något så ber jag om det! Och du finns inte i mina tankar när det gäller att be om hjälp, inte det minsta lilla.

Skulle jag vilja höra åsikter om något så ber jag inte dig för att jag knappt känner dig!! En gång i tiden så ja, då kanske vi träffades fem gånger om året (Max) men nu är det max en gång så varför bry dig? Varför ens yttra sig!

Kan inte säga att jag inte bryr mig för det gör jag och din åsikt har etsat sig fast i mitt huvud och jag kan inte sluta tänka på den - vilket gör att jag hatar dig och dina åsikter ännu mer!!

Allting kanske är jävligt lätt i ditt liv, du kanske alltid får som du vill och kan göra allt du vill!! Men så är det inte för mig och säkert många andra! Tänk innan du öppnar din jävla käft nå mer - är så förbannat jävla less på dig och att du har förstört min dag! Låt mig sakna och älska min morfar på mitt sätt skiter fan i vad du tycker är rätt och fel!

Positivt: fick en god middag hos mamma och pappa!

Positivt 2: var på inredningspartaj och såg massa fina saker som jag skulle vilja ha men köpte ingenting :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback