Vill men kan inte

Jag är en sånn person som behöver sova minst tio timmar per natt för ett ens klara av att kliva ur sängen!! Men om det ska fungera så måste jag gå och lägga mig klockan 9 på kvällen och det gör jag ju inte ..

Imorgon ska jag vara hos veterinären klockan 8.45 för att sedan åka hem kasta in katten ( inte ordagrant!!) och sen infinna mig på jobbet till klockan 10.00..

Men istället för att sova så ligger jag och knappar på telefonen och irriterar mig på att jag inte är sjukligt trött eftersom att jag gick upp klockan 9 i morse, vilket är en timme tidigare än vanligt - efter att ha sovit 8 timmar!!

Vill sova så himla mycket att jag inte lyckas somna - och det är ett allvarligt problem i alla fall för mig!! Ett försök till...


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback