Ångest

Efter att ha varit ute och gått, handlat och planterat lite blommor så lyckades jag somna på soffan! Sov bara en kvart men det gjorde mig inte direkt piggare:/

Får smått panik när jag somnar på dagen!! Men är så sjukt trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen!!

Saknar tiden när man gick i skolan och bodde hemma och man hade noll ansvar (egentligen!!) ! Men nu är det som det är man har blivit "vuxen" och har ansvar! Massa måsten hela tiden och just för tillfället så är jag allmänt less och sjukligt trött. Vet inte vad jag ska ta mig till så jag får tillbaka orken och får allt gjort!

Känns ju inte mycket bättre att veta att jag ska jobba typ 200 timmar på tre veckor vilket är dubbelt så mycket som normalt!!

Nu blir det en dusch och sen laga mat och lägga sig i soffan med ångest över allt som jag inte gjort idag!!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback