Det så kallade håret!!

Mitt hår är ju typ i så dåligt skick som det går att vara! Totalt sönderblekt och allmänt risigt.. Vette fan vad jag ska göra för att det ska bli bra, eftersom att jag vägrar klippa av mig det - tycker redan att det är för kort!!

Smarta jag beställer löshår även fast jag vet att det bara ger mer skada! Men jag vill ha tillbaka mitt långa, tjocka, fina hår som jag en gång hade! Med löshår så får jag det och skjuter upp problemet och antagligen förvärrar det en hel del! Men då får jag ta det då, om några månader...

Precis duschat och tvättat håret och inte ens då känns det någolunda okej! Så fick bli till att föna det torrt och få det helt okej för en stund, till nästa gång jag tvättar håret!

Underbart att jag inte kunde ha fattat det när jag var 12 år och påbörjade raseringen av mitt älskade hår som på den tiden var så fint!!

Så nu är det bara att hålla tummarna för att löshåret kommer imorgon annars så vet jag inte vad jag ska ta mig till...


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback