För tillfället ser det ut såhär

Ligger i sängen och tycker synd om mig själv - nånting är knas med ena axeln! Den gör sjukt ont och jag vet inte varför, he känt av det ett bra tag men inte brytt mig om det men idag så har det gått överstyr!

Tatueringen har kliat extremt hela dagen och den känns allmänt konstig, har väl fått en allergisk reaktion eller nått liknande, fast det börjar ge med sig som tur är!!

Känns inte helt underbart att jag ska upp och jobba imorgon heller men det gör ingentig för sen är jg ledig resten av veckan :) känner att jg behöver lite ledigt. Hoppas bara att jag tar tillvara på ledigheten på rätt sätt bara, brukar ha en tendens att stressa sönder mina lediga dagar:/

God natt alla!!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback