Kaos

Veterinären är avklarad och nu har jag påbörjat rensningen av sovrummet och garderoben!!

Tänkte att jag skulle kasta massa kläder så la allt i tre högar - spara, lägga undan och den tredje skulle vara kasta men det var bara ett linne som hamnade där, typiskt mig! Tänker ju att det kan vara bra att ha som tex en klänning jag köpte förra sommaren som jag aldrig använt den kan ju vara bra att ha! Finns bara ett litet men, jag använder aldrig klänning och kommer antagligen inte använda på ett bra tag heller:/

Och sen ska ju allt annat plockas i ordning också, lär ju ta sin tid! Tur att jag sett klart alla säsonger som jag har av desperate housewives så så lockar ju inte de iaf:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback