Ibland är det såhär

Inte min dag idag och det bestämde jag redan när jag klev upp ur sängen imorse! Vet inte varför och finns ingen anledning är bara inte på humör!!

Så hela dagen, då jag jobbat, har jag längtat efter att få komma hem och sätta mig i soffan framför idol och desperate housewives. Inte umgås med någon, och det bestämde jag inte av egoistiska själ utan för att alla andra nära och kära skulle slippa bli smittade av mitt negativa jag!

Men kompis som man är så ställde jag ju upp och tillät Mandy komma hit för att hon ville umgås! Och jag gjorde så gott jag kunde för att vara på så bra humör som det bara gick!!

Så dagen/kvällen blev inte som jag planerat men nu är jag ensam igen och idag är det så jag vill ha det då så nu är jag nöjd!

Inget illa menat men ibland så kommer det sånna dagar då man bara vill vara själv och tänka och göra precis som man vill utan att behöva bry sig och anpassa sig efter andra! Så med det sagt så säger jag god natt (ska bara ta dö på en mygga först!)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback