Plötsligt en dag

Eftersom det tagit ett x antal år/månader för blogg.se att fixa en app så har min blogg fått lida. Men nu när dom tagit tummen ur ****** och fixat en app så kanske jag ska ta och lägga ner lite själ i det här igen!! Nu kan jag ju inte skylla på att jag inte orkar sätta mig vid min extremt braiga dator med spräckt skärm och sin oemotståndliga snabbhet! Har alltså ingenting att skylla på, eftersom att jag har mobilen med mig vart jag än är till och med på toaletten! Sorgligt men sant!!

Men tråkigt nog så kommer jag inte på ett dugg att skriva om! Satt och tänkte häromdagen om jag skulle slänga upp ett inlägg för att det fanns så mycket jag ville berätta om, men nu är det helt tomt i huvudet !

Så får återkomma med händelserna när dom dyker upp!!

Kan ju säga grattis till gabriella som klarade körkortet idag i alla fall:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback