- Ledig idag med

Vaknade för tio minuter sen. Inte direkt som jag hade planerat. Alarmet var ställt klockan nio, och har tydligen ringt sedan dess, hade fått åtta sms och missat två samtal men inte vaknat än då. Och i alla fall smsen låter förjävligt när jag får men det hjälper tydligen inte när man behöver sova.

Ska göra klart det sista på städningen idag, sovrummet, badrummet sen dammsuga och torka golv.. Bara hoppas på att jag hinner. Om 45 minuter ska jag även ut och gå med Linda en runda i Kyrkbyn.
Tur att det är bra väder ute i alla fall, för egentligen så känner jag mig inte ett dugg peppade för att gå ut och gå. Men när man väl kommer ut så är det skönt.

börja med att slänga sopor kanske..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback