dessa äckliga små djur

Nyss hemkommen från Tierp. Var på Systemet åt Pappa och passade även på att köpa öl till mig själv, slog på stort så det blev fyra stycken :) Får se om jag överhuvudtaget blir sugen på att dricka ikväll, just nu känner jag mig inte så pepp, men jag är ju inte den som är den. Kan ju ha lika roligt utan att dricka..

Ska i alla fall alldeles strax börja med allt skit som ska göras till ikväll, potatissallad, göra rent grillgaller etc etc. vet inte hundra när allt folk kommer så får se om jag hunnit klart med allt jag planerar att hinna med i alla fall..

Satt ute på trappen i fem minuter och rökte och när jag ska gå in så ser jag att det kryper tre fästingar på mig, en på handen och två på armen, gud vad jag hatar dessa små, äckliga, helt meningslösa kryp. Även fast dom verkar älska mig.. Förra sommaren hade jag väl minst ett tiotal på mig, varav tre (har jag för mig..) hade bitit sig fast.  Usch får panik...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback