Snäll, dum??! Hmm

Jag har en vän, hon heter Mandy! På hennes blogg (finns länk i menyn till vänster) skriver hon att hon ska börja med något som hon kallar "havregrynsdieten" eller något liknande.. Hon ska alltså banta - gå ner i vikt.. Fattar inte varför, hon är inte överviktig, inte någonstans..

Snäll som jag är, så ringde jag för att bjuda på mat - fläskfilé och potatisgratäng.. Sjukt onyttigt då jag har massa grädde och smör när jag gör potatisgratäng. Men jag vet att hon tycker om det så nu ska jag förstöra hennes diet..

Men hon är inte tjock så det gör inget.. Fattar inte vad hon får allt ifrån..

Men jag är hungrig och rastlös så det ska bli kul med lite matsällskap:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback