Statsbesök

Blev en sväng till Uppsala med mandys.. Egentligen så behövde jag ingenting var bara sugen på att kolla om dom fått in något nytt på Ikea, skopunkten och chilli..

Köpte två lila skålar på chilli, dom hade inte fått in något nytt som föll mig i smaken men då jag kollat på dom skålarna ett tag så slog jag till nu..

Skopunkten hade fått in massor med nya skor - så det fick bli två nya par till min samling:)

Och Ikea hade väl fått in litegrann så blev nya sängkläder (igen, är så skönt med nytt) blev även ett ljusfat, ljus och dekoration till det, kuddfodral och en bordslampa.. Så är riktigt nöjd över allt krimskrams jag införskaffat idag!!

Nu ska jag plocka undan lite sen blir det en promenad med mamma och moster om någon timme..


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback