Bara massa jobbigt

Att vara glad och trevlig utåt mot alla man känner och alla gäster på jobbet är svårare än man tror, speciellt när man bara vill åka hem, bädda ner sig i sängen och mysa med katten. (som för den delen har rymt hemifrån den jäveln, han tror säkert att jag har övergett honom sen jag började på nya schemat..men får hålls tummarna för att han saknar mig och vänder hem snart..) .. Jag mår inget bra, vet inte vad som är fel. Ständigt trött och hängig, spelar ingen roll om jag sover mycket eller om jag sover lite. Spelar ingen roll om jag låser in mig hemma i min ensamhet eller om jag är ute och skrattar med massa roliga människor. Det hjälper bara för stunden. Men det är ju bra att jag har massa underbara människor runt mig som gör mig på så bra humör det bara går. Jag vill vara den personen jag en gång var. Jag vill orka leva..


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Men då :( hoppas att du mår bättre snart! Du får försöka hitta något som gör dagarna lite ljusare! Kämpa på, det blir bättre!

2012-08-19 @ 00:23:51

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback