Egotrippad

Precis kommit hem från min tierpstripp. Började med en lunch med Tessan mellan typ halv ett och halv tre sen blev det en sväng till salongen för att betala av en skuld till Ronja och för att tvätta håret. Är så skönt nät någon annan tvättar och fönar plus att det blir mycket bättre av någon anledning. Efter det blev det i alla fall tillbaks till brorsans för lite after-work-häng med mickan som slutade jobba vid fyra. Och nu är jag hemma, kom på att jag var hungrig så håller på att koka potatis och tina köttfärs nu, serveras potatismos, köttbullar och gräddsås här om ett tag. Men jag tänker inte bjuda nån annan än mig själv:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback