Jag hatar tuppar

Eftersom att jag inte lyckades somna förän efter sex i morse för att grannens tuppjävel verkar vara dum i huvudet och inte fattade att klockan var mitt i natten när den började skrika oavbrutet från typ tre i natt, så sov jag till halv två. Trodde att jag skulle må bajs idag, men ack så fel jag hade. Klev ur sängen tog en dusch, städade undan efter gårdagen sen åkte jag till mamma och pappa och städade mormors bil som jag hoppas på att kunna lämna tillbaka imorgon (om jag får min bil då..) . Tog en cykeltur med mamma och nu väntar jag på att syrran ska ringa så ska vi åka och handla. Ikväll blir det grillning med Mossi, Carro, Tessan och Angelica - mysigt:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback