Jobbar extra för pengarnas skull:)

Myskväll hos Ronja. Var sjukt längesen det bara var vi två och massa korkat prat, skrattat så tårarna runnit, rökt så jag fått ont i halsen och ätit chips så jag mått illa:) Gud va den här kvällen var behövlig, så glad att jag har min Ronja:) åkte därifrån strax innan ett, till brorsans. Tänkte springa in och fråga Tessan en grej som vi håller på att fixa med som jag glömt bort att fråga. Alltså en snbbvisit var det tänkt, men som vanligt så fastnar jag. Tittar på folk och pratar. Men nu är jag hemma i alla fall. Lyckades få ett tvåtimmars pass imorgon kväll mellan 23 och 01. Jag kan jag:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback