Kärlek

Vissa människor gör mig så himla glad. Ronja, världens bästa Ronja som får mig på bra humör utan att ens anstränga sig. Bara att veta att hon finns, att hon är en av mina närmaste vänner gör mig så himla glad. Idag sa hon att jag var en positiv människa, bara att hon ens sa det gjorde hela min dag bra. Jag anser inte att jag är positiv, jag anser att jag är en världens mest negativa människor. Men Ronja är typ den människa som vet mest om mig och som känner mig utan och innan. Att hon säger att jag är positiv och alltid har ett leende på läpparna får mig att må så bra. Men kanske är så att jag är denna positiva människa i hennes närvaro bara, hon får ju mig att vara den personen - att visa den bra sidan av mig:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback