Morgon, förmiddag, eftermiddag & kväll

Sitter i Tierp och väntar på mamma som slutar jobba vid fem, vi ska handla för jag behöver mat:)

Imorse så klev jag upp innan jag vaknade i stort sett, lyckades fixa mig för att följa med Ronja och Malin till Uppsala där dom skulle fylla läpparna - blev finfint på båda två. Sen hem igen, en snabblunch med Ronja på thai innan jag åkte hem och fixade en ny maskin med tvätt. Åkte vidare till karlholm hem till mandys där Alex och mio också höll till.

Blir en lugn kväll ikväll om jag ska orka upp till jobbet vid 10 imorgonbitti igen, sen står det arbete på schemat hela helgen, eller ända fram till tisdag:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback