Rädslan

Det har bott en spindel utanför dörren hemma hos mig i typ två veckor. Det är ingen vanlig liten läskig spindel. Utan en stor, hårig, rödskimrande korsspindel. Han visar sig bara på kvällarna och nätterna när det börjar bli mörkt. Rädd som jag är för vanliga spindlar får den här mig att drömma mardrömmar. Varje gång jag går ut för att röka etc. Måste jag kolla var den är för att det är jag som ska ha kontrollen. NU ÄR DEN BORTA!! Tänk om den fått för sig att flytta till typ handtaget så jag kommer bli utestängd en vacker dag eller om, ännu värre den vill flytta in i värmen.. PANIK


Kommentarer
Postat av: TT

Jag besöker INTE dig förrän den är borta!!


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback