Vakna snart

Inte min dag, dåligt humör. Från att vara hur glad som helst till att hata allt i min omgivning på bara en sekund. Gud så less jag blir, är inne i nån dålig period igen.. Vill bara kunna prata och säga vad som är fel men det går inte att förklara. Allting stör mig, minsta lilla. Någon som säger något fel vid fel tillfälle, eller att nånting händer som inte ska hända. Har inte gjort ett skit idag, saknar Ronja. Saknar att bara vara, sitta och kedjeröka och bara prata om oss själva.. Saknar den "gamla" tiden när det inte fanns några problem, inga måsten. Att inte vara beroende av pengar. Saknar Mandy, vill att hon ska flytta från Karlholm, flytta närmare mig - inte flytta härifrån som hon gjorde istället.. Imorgon är det Sundsvall och bryan adams och Kent;) ska göra det bästa av allt och bara försöka ha så jävla roligt.. Jag ska, jag kan om jag bara vill...


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback