Dopparedagen

Fan vad skönt det skulle vara att må bra just nu. Men sånn tur har man ju inte. Ryggen gör fortfarande ont, hur seg som helst och skulle helst vilja sova bort hela den här dagen också.

Men istället så ska julen firas och man ska vara trevlig, tacksam och allt som hör till. Självklart så har jag normalt inga problem med detta, men just nu, just idag så orkar jag inte.

Har i alla fall varit hos mamma och pappa och ätit frukost med halva släkten. Fick lite julklappar av mormor.

Efter så var jag en snabbis till mandys och Henke och bytte lite julklappar och hälsade på.. Fick fruktfatet (eller vad det är??!) som jag ville ha av dom. Så glad och nöjd:)

Nu fick jag några timmar hemma i soffan. Som ska tas till vara genom att vila så man får lite mer energi.

Ska bara skälla lite på Signe som äter upp mina blommor för tillfället:/


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback