En vacker vän

Jag har en vän. En mycket snäll vän. Hon är ganska smart, säger saker som " hon har allt julpynt hemma men hon har inte köpt det än" det betyder ganska exakt samma sak som "hon/han har inte alla bestick i lådan" eller "det är tänt, men ingen är hemma".

Min vän mår lite dåligt nu, ingen vet varför - inte hon heller egentligen. Snart så blir hon en lika glad, energisk, jobbig männsika som hon brukar vara. Som jag kan reta genom att säga tvärtom vad hon säger.

Vi har en ganska speciell relation - vi säger inte att vi tycker om varandra och allt sånt där "tjafs" , kramas inte och klänger på varandra och gullar..Vi bara är och det gillas.

Men nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Mandys

Haha. Jag mår dåligt endast för att jag jobbar natt. Jag vill inteeeeee :( annars är mitt liv fantastiskt bra


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback