Humor

Jobbat både igår och idag så har varken hunnit eller orkat uppdaterat här..

Känner i benen att jag jobbat, borde. kanske investera i nya jobbarskor. Men finns ju så mycket roligare saker att lägga pengarna på:)

Fick höra idag av en av gästerna att jag var den bästa servitrisen på brorsans - alltid lika roligt att höra:)
Men fick även höra (av samma person!!) att jag var den bästa bartendern på jobbet, och det är ju lite kul då dom ända drinkarna jag kan är rosa pantern och redbullvodka. Eller har lärt mig white russian också så tre drinkar kan jag i huvudet:) och om jag nu är den bästa bartendern så måste de andra jag jobbar med vara totalt värdelösa (inget illa menat, men vet inte riktigt hur han tänkte när han sa det) hahahaha..

Nu ska jag läsa Aftonbladet sen ska jag sova - jobb imorgon också:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Va gästen möjligtvis packad? ;-) Hihihihi

2012-12-16 @ 23:12:40

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback