igår, idag & imorgon

Blogg-appen har sagt upp sig. Nu sitter jag hos mamma och pappa med mammas dator. Lär ju inte bli något riktigt aktivt bloggande från min del förän appen börjar fungera som den ska igen..
 
Igår blev det en helkväll hos Henke och Mandy.. Spelade spel, drack läsk (dom andra drack vin, öl och glögg.), pratade, skrattade massor och hade skitkul:) Kom hem runt tre inatt så var sjukt skönt att gå och lägga sig och veta att man inte hade någon tid att passa idag.
 
Men... så ringde mamma vid tio i morse och frågade vart jag var (?) för jag hade tydligen lovat henne att hjälpa henne förbereda innan alla (typ hela släkten plus några till..) skulle komma hit och fika och fira mamma som fyller år på tisdag. Så blev inte någon jättelång sovmorgon för mig direkt..
 
Imorgon ska jag försöka städa färdigt och skotta fram bilen och hoppas på att någon kan hjälpa mig att få igång bilen så jag kan få den till verkstaden. Skulle vara skönt med en fungerande bil ett tag framöver.
 
Men nu ska jag vänta på att Syrran och Elinor kommer hit och att jag sen kan få skjuts hem. Förkylningen har tagit över igen, så känner mest för en varm dusch och sen bara ligga i soffan hela kvällen.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback