Jul & död

Mandy ringde och väckte mig vid elva, frågade om jag skulle med till city gross. Efter lite tvekande (eftersom att sängen var så himla skön!!) så sa jag i alla fall ja. Klev upp, fixade ordning mig någolunda och gick ut för att starta bilen.... Den funkade inte, inte helt död för den lät ju lite typ klickade men den startade ju i vilket fall inte..

Ringde till Mandy och sa att jag inte skulle med eller att bilen inte funkade, in på internet och bokade om besiktningstiden eftersom att biljäveln skulle besiktigas imorgon. (underbart att det aldrig varit något problem med att starta bilen och dagen innan besiktningen så funkar den inte..).. Ringde runt lite i hopp om hjälp men alla jobbade..

Följde med Mandy och Bettan till Ica maxi i Uppsala istället. Och nu står bulldegen på jäsning, tvättmaskinen och diskmaskinen är igång. Julpyntet börjar ta sin plats men bilen den startar fortfarande inte..


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback