Tråkigt

Blir inget jobb imorgon heller, om jag ska orka jobba hela helgen så är det nog bäst att jag vilar så mycket som möjligt och satsar på att bli frisk helt och håller istället.

Avbokade klipptiden hos axa imorgon också. Får ta det nån annan gång. Känns ju inte som det jag prioriterar mest just nu! Hur gärna jag än vill, så är det massa andra saker jag måste fixa först. Inte för att det var anledningen till att jag bokade av tiden. Det var för att orken inte finns..

Aja, svammel. Fortsätta tvtittandet kanske. Mest bara skit. Musikhjälpen har paus till klockan sex så får stå ut med äntligen hemma så länge:/


Kommentarer
Postat av: TT

Du får rädda mig när jag är sjuk nästa gång :)

2012-12-12 @ 22:40:17

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback