- Rensning av garderob

Gårdagen hann jag med en massa. veterinären, hämta paket och stan med gabbe på dagen.

Sen blev det en fika på Royal med mandy, Alex och Alex kusin (som jag totalt glömt bort namnet på nu.) Och efter det så skjutsade jag Mandy till Karlholm som jag insett nu är sjukt långt bort från allting; man bara åker och åker längre och längre ut i skogen och helt plötsligt så ligger Karlholm där. Äsch blev i alla fall en lugn kväll..

Idag ska jag försöka rensa/städa min garderob och komma fram till någon vettig lösning för mina kläder och skor. Så får se hur det här slutar, antingen blir det bra eller så kommer det vara ett berg av kläder, skor och allt annat som finns i där i hallen. Tur att jag har en dag till ledig utifall att jag inte orkar färdigt idag.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback