Dagens sjukaste

Va som sagt till veterinären idag, tog med mig gabbe som sällskap då hon är lite mer social än Julius!

Åkte iaf hemifrån vid halv då jag skulle vara där prick och räknade med att hinna med en rökpaus när jag hämtade gabbe!

Julius är alltid lös i bilen när vi åker dit så även idag! Så hemma vid gabbe så kliver jag ur bilen för att röka men låter den fortfarande vara på, efter två minuter så hör jag "klick" och katten har alltså låst bilen ! PANIK !! Nyckeln sitter i bilen tillsammans med Julius som precis låst dörren!! Haha

Löste sig tillslut i alla fall då mamma fick åka och leta rätt på en extranyckel och vi kom endast fem minuter försent till veterinären :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback