- Blodigt.

Ledig helg igen. Så himla underbart. Egentligen så skulle jag behöva vara ledig en månad för att hinna med allt som jag vill göra när jag är ledig för att även hinna med att ta det lugnt någon dag.

Men det är sånt man får leva med, så det är bara att acceptera. Imorgon ska jag göra alla "måsten" eller så mycket jag hinner i alla fall. Sen ska jag även umgås med Mandy.
På lördag ska jag agera städhjälp hos mormor och söndag ska jag till mormor och fira henne på hennes födelsedag.

Äsch nog om allt nu ska jag torka bort allt blod i ansiktet efter att Julius anföll mig nyss när han blev rädd för något ljud, men ser nog värre ut än vad det är..

God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback